VIRTUM

Як виграти справу у страхової компанії? Чи можливе досудове врегулювання спору?

Фабула: страхова компанія відмовляється виплачувати страхові виплати у зв’язку із заподіянням шкоди застрахованому майну внаслідок гасіння пожежі, а не в результаті безпосередньої дії вогню.

           Алгоритм правової допомоги:
           І. Формування та обґрунтовування правової позиції.
Внаслідок пожежі у будинку шкода квартирі була б заподіяна за будь-яких обставин, або від вогню, або внаслідок його гасіння, з метою відвернення можливості спричинення шкоди пожежею (третього варіанту розвитку подій не дано, що вказує на наявність ознаки невідворотності шкоди заподіяної квартирі).
           Страховик усвідомлює характерність та повторюваність випадків заподіяння шкоди застрахованому від пожежі майну внаслідок її гасіння та ототожнення Клієнтами таких видів шкоди, використовує ці знання для введення Клієнтів в оману шляхом замовчування відповідних умов у договорах.

           ІІ. Визначення та реалізація пріоритетного завдання: досудове врегулювання спору.
1.       Підготовлено скаргу до Страхової компанії в якій фактично викладено зміст запланованого позову та позовних вимог не лише щодо зобов’язання виплатити страхове відшкодування, а і щодо визнання підприємницької практики нечесною.
2.      Направлено адвокатський запит до Страхової компанії щодо витребування переліку клієнтів з якими укладено договори страхування майна від вогневих ризиків з роз’ясненням його мотивів: для наступного виклику їх в судове засідання та доведення, що договори страхування укладені під впливом обману зі сторони Страхової компанії.
(Прогнозований результат розгляду: відмова. Необхідно для зобов’язання Страхової компанії через суд надати відповідну інформацію, та для ілюстрації характеру запланованого судового процесу).
3.      У скарзі роз'яснене наше право надавати діям Страхової компанії публічного розголосу із використанням тверджень щодо нечесної підприємницької практики, передачі зібраних матеріалів до засобів масової інформації, Клієнтам Страхової компанії.  

           ІІІ. Подання позову. Якщо у вказаному спорі буде подано позов ми працюємо виключно на кінцевий результат, вся сума гонорару буде виплачена після прийняття рішення Апеляційним судом (важливо для збереження мотивації))).
           
           Фактично реалізована стратегія зводиться до максимального підняття ціни спору для опонента до рівня, коли його мета перестане виправдовувати взяті у конфлікті ризики перестануть виправдовувати прогнозовані зусилля.

           Про результати проведеної роботи згодом...

           Консультації з приводу конфліктів зі страховими компаніями: звертайтесь в меседжері.
Слободяник Олег VIRTUM